Telif Hakları © 2005.

Sarımsaklı'yı Siz Anlatın...

Bize Yazın

Beril TEPE
Yemyeşil yerler masmavi denizler ışıl ışıl parlayan güneş mis gibi kokan çevre işte budur Sarımsaklı
Egemen TUNTAŞ
2000 senesinden beri ailemle yazları SARIMSAKLIYA gitmekteyim. Böyle bir plaj böyle bir manzara hiç bir yerde yok. Herkesin gidip görmesi gereken bir yer. Ayvalık tostunuda ayvalıkta yemelisiniz....
Fatma MARMARA
Yeşil ve mavinin mükemmelliğini sunan cennetten bir köşe.
Gamze YILDIZLI
Geçen yıl Sarımsaklıda tatil yaptım herşey muhteşemdii deniz harikaydııı...tabiri caizse Sezen Aksu'nunda dediği gibi ''kalbim egede kaldi'' ve bu yıl tekrar gidiyoruzz.. bekle bizi sarımsaklıı.. herkese şiddetle tavsiye ediyorumm... sevgiler..
Pınar ÖNEN
Sarımsaklı tek kelimeyle cennet. Burada yaşamak insana huzur veriyo burası sessizlğin şehri Sarımsaklı'ya gelmeyenlerin mutluka gelip yemeklerinden turizminden herşeyinden faydalanması lazım ....
Seda CAN
Sarımsaklı mükkemmel bi yer denizi manzarası sahili her şey harika ve Ayvalık tostu mutlaka yiyin sevgiler Sarımsaklı
Ezgi
Sarımsaklı ne tarif etmekle anlatabilir nede resimlerini görmekle. Orayı anlamak için sadece orada birkaç gün yaşamak gerekir....
Suna KAYIKÇI/GAZİANTEP
Çocukluğumda gelmiştik. Biz büyüdük çocuklarımda gelmeye başladı. Onlar büyüdü torunlarımda gelmeye başladı. Sarımsaklı-Ayvalık sevgisi işte böyle bir şey
Mert ÖZSOY/ÇANAKKALE
Her yaz geliyoruz. Bu sezon sorunların daha fazla çözülmeye başladığını gördüm. Umarım bu hızla devam eder. Yıllarca ihmal edildi. Umarım bundan sonra edilmez
Ömer KARADAĞ/ANKARA
Tek kelimeyle harika bir yer. Alt yapısınıda tamamlarsa cennetten bir köşe adeta
Orhan AKKUŞ
Orjınal yapısını koruyan ender sahil kasabalarımızdan birisi. Umarım bu yapı korunur. İşletmelerinin küçük çaplı olması da daha bir doğallık katıyor.
Mirsad HAS
Selam Sarımsaklının güzel insanları 1989 da tanıdım sarımsaklıyı vazgeçemedım Antalya'yada gitsem Marmarıse'de gitsem Bodruma da gitsem 1 hafta sonra çeker benı Sarımsaklı fazla alışmayın bağımlılık yapıyor ama orası gıbısı de yok Saygılar
Mayki
Güzel bır yer sarımsaklı dünyanın en uzun kumsallarından biride orda ben 10 senedir orda kalıyorum inan ayvalık dışına çıktığımda 15 dakika sonra özlüyor geri donuyorum çünkü Sarımsaklı anlatılmaz yaşanılır
Şule YASA
Harika bir yer. Her gittiğimizde biraz daha değişip güzelleşiyor
Selma CANDEMİR
İlk kez geldim. Çok fazla bilgimde yoktu. Ama umduğumdan çooook daha guzel bir sahil ve doğa kasabasıyla karşılaştım. Hayran olmamam elde değil
Murat ORTAKCI
Sarımsaklıya yıllardır geliyorum. Havası suyu doğası ile mükemmel. Baska bir yeri tatil için düşünemiorum bile. Çok özel ve anlatılmaz bir yer
Suat ÖZDEMİR
Bence burası anlatılmaz.tek kelimeyle yaşanır.muhteşem ötesi biyer.bu sene (2009)ilk kez gittiğimiz biyer.ama hayran kaldık.tatil yapmak isteyen herkese tavsiye ederim
Sinan ÇAĞATAY
Yazılacak çok sey var sarımsaklı hakkında ama yaşamak görmek daha güzel harika mükemmel yani süper ötesi bir yer mutlaka gidilecek yerlerden biri.......
Ramazan ve Semra Ayyıldız
Selam Sarımsaklıya 1 sefer geldim ama hayran kaldım doğa ve tabiat harikası bir sahil kentimiz olup inşallah bu güzelliği bozulmaz seneye yine ordayız :)
Yılmaz ACAR
Ben Ayvalık MYO da okuyorum Sarımsaklı harika bir yer tam turistk bir mekan insanların her zaman gelip kalacağı ve gezebileceği bir yer
Ertan YASAL
Siteyi hazırlayan Kardeşim Oğuz Savaş UYSAL'a ve emeği geçenlere teşekkürler
Canan ERTAŞ
Sarımsaklıyı çok seviyorum 15 senden beri geliyorum Sarımsaklı herseyi ile çok farklı. Sarımsaklı'ya hayranım
Ayşe SARIHÜSEYİNOĞLU
Sarımsaklıda 15 yıl yaşadım harika bi yerdir ama kıymeti bilinmiyor. Yaşanacak güzel yerlerden birisi
Hilal MUSTAFA
Sarımsaklıya bu sene ilk kez geldim ve gerçekten hayran kaldım orda geçirdiğim günler hayatımın en güzel günlerindendi diye bilirim seneye tekrar gitmek için sabırsızlanıyorum görüşmek üzere Sarımsaklı...
Kadriye ÜVEN
Bu yılkı yaz tatılımı sarımsaklıda geçirdim.unutulmazdı benim için...mavinin hazzını manzaranın doyumunu adaların görkemini yasadık..arkadaşım esi ben abım harıka gunler gecırdık...tatıl için kesinlikle doğru bı mekan...fiyatlarda cep yakmıyor:)
Hatice BİLGİLİ
2008 Temmuz ayında Ayvalık Sarımsaklıda yaptım tatilimi.İlk kez gittim ve çok sevdim. İnanılmaz güzellikte, berrak ve serin, uçsuz bucaksız, dalgasız sığ bir denizi ve teninize yapışmayan tertemiz bir kumu var. Deniz sefası sonrası duş almadan bile güne devam edebilecek kadar rahat hissedebileceğiniz bambaşka mavisiyle ah o deniz... Şeytan sofrasına çıkın, hatta şeytanın altına inin, cennet tepesinde günbatımını izleyin, Ayvalık evlerinin mimarisini yakından inceleyin eee Cundada balık yiyip alkol alın... Gürültü yok, patırtı yok, kalabalık yok, yabancı turist yok. biz bize yaniii Bütün samimiyetimle tavsiye ediyorum, ayvalık tostu yemeden de dönmeyin.. İyi tatiller
Olcay YILDIZ/Eskişehir
Sarımsaklıdan geleli 2 gün oldu ama hayatımda geçirdiğim en güzel tatildi. doğal güzelliği, temizliği kısacası herşeyi ile hayran kaldım.mükemmel bir yer. bu tür güzellikleri koruyalım
İrem
16 yasındayım ve 1,5 yasından berı sarımsaklıya tatıl yapmaya qıdıyorum ... qercekten mekanları bakımından doqa uzellı bakımından çok qüzel bır yer.oraya tatıl yapmak ıçın qıttıqım seneler ıçerısınde hıç bır zaman bir sıkayetım olmadı süper bır yer
Serpil GÜL
Gercekden sarımsaklı çok üzel bi yer 1 kere gittim 3 ay ordaydım mükememl bi yer havası cewresi herseyiyle çok güzl bikere gittim yine gidicem herkesin gitmesini tawsiye edrim
Ceyda MAVİ
Sarımsaklı harika bir yer süper atmosferiyle insanı rahatlatıyor ve ruhunu gençleştiriyor
Gizem ÖZER
ben 15 yıl orda oturdum denizi ve kumsalı süper halada gelmeye devam ediyorum
Şükran YILDIRIM
Daha önce tatil için Akdenize gidiyorduk gecen yıl sarımsaklıyı cunda adasını gördüm bayıldım müthiş güzel yerler imkanım olsa yaşamak için hayal ettiğim yer ayvalık
Mine GÜMÜŞ
Yaklaşık 6 yıldır tatil yapmaya Sarımsaklıya gidiyoruz.gerçekten çok güzel bir yer. Sanırım bunun nedeni de daha fazla keşfedilmemiş olması.doğa güzellikleriyle olsun, gezilecek alanlarıyla olsun... her şeyiyle mükemmel bir yer. Herkez gidip görmeli
Seda EGE
Sarımsaklı bir dünya cenneti dendiği kadar harika bir yer.. Her yıl gelirim ve herkesin gelmesi gerektiğine inanırım..!
Mine ELMAS
Tek kelime ile Sarımsaklı harika...
Hacer SELEK
2004 temmuz ayında ilk defa balayı için geldiğimiz Sarımsaklıya hayran kaldık.3 senedir geliyoruz.bu temmuz da artık 2 yaşında ki oğlumuzla geliyoruz.sarımsaklı ve insanları çook güleryüzlü teşekkürler.tatilin en keyiflisi sarımsaklı da...
Ferda ERGİN
Çok güzel bır yer yazın daha güzel oluyor herkese tavsı ederim
Gülcan BAYER
Ben Sarımsaklı'yı eşimin sayesinde tanıdım.Eşimin annesi hep anlatırdı ne kadar mükemmel bir yer olduğunu,merak ederdim.Şimdi tutkunu oldum bende oranın en az kendi memleketim kadar seviyorum.Gerçekden görmeye değer,orası bir doğa harikası,romantizm,huzur,eğlence hepsi bir arada.Arada sırada kaçıp gidiyoruz.Tavsiye ederim.
Cansu ÇINAR/İSTANBUL
Sarımsaklı'yı arkadaşlarım tavsiye etmişti. İlk dikkatimi çeken eşsiz gün batımıydı. Plajdaki kumları tertemizdi. İnsanlarıda kumu kadar sıcak kanlıydı.On beş gün kaldım ama günlerimin nasıl geçtiğini anlamadım. İlk defa bu kadar harika bir tatil geçirdim.Geri döndüğümde kendimi kuş gibi rahatlamış hissediyordu. Görüşmek dileğiyle Sarımsaklı
Sedat KEKSE
Her yaz geliyorum. Bende çok özel bir yeri var. Havası suyu doğası ile vazgeçilmezlerim arasında yer alıyor.
Selma Karataş
Evet Sarımsaklı cennet, kumsalı berrak denizi ya güneşin batışı..aşığım ona , o kadar ki mezarım orada olsun diye eşime şimdiden vasiyet ettim.çünkü çocukluğum hayatım orasıydı...mutlaka gidin pişman olmayacaksınız
Yener KUMSALLAR
Sarımsaklıdaki o atmosfer ve sıcak insanları kumsalı denizi bir ayrı harika 2007 temmuzda geldim çok güzel plajı da mükemmel hayran kalmamak elde değil artık her yaz buraya geleceğimi tahmin ediyorum
Özgür Cihan KISACIK/BALIKESİR
Sarımsaklıda 3 yıla yakın zamanım geçti.Ve hala doyamadım...O sahillerde yürümek,sevdiklerinle zaman geçirebilmek,dünyanın o mağrur, o eşsiz manzaralarının keyfine varabilmek her insana nasip olmayabilir.Ama bir defa tadına vardıktan sonrada vazgeçebileceğine inanmıyorum...Ayrıca bu sitede ki fotoğrafların çekilmesi yazıların hazırlanması için büyük  fedakarlık yapıp, özenle hazırlayan, DEĞERLİ insana teşekkürler...Oraları hiç görmeyenlere bile hissettirdiğin için...Emeğini,sevgisini bu siteye koyup, bize sunduğun için...
Elif YÜCE/İZMİR
Denizi soğuk olsa da ayaklarınızın altında kum olması, aniden derinleşmemesi, yüzerken denizin altının görünecek kadar temiz olması çok güzel bir şey. Alt yapı sorunları olsa da doğal özellikler yönünden her şey fazlasıyla var.
Selma DEMİR
Bende her yaz Sarımsaklı'ya giderim.çok güzel bir yer eşsiz doğası temiz havası insanı mest ediyor. Ayrıca bu site çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Deniz ÇETİN/BURSA
Arkadaşlarımızla grup olarak geldik. Günlerimiz çok güzel geçti. Barları ve diskoları harikaydı. Bu tatilde grubumuzla beraber yine Sarımsaklı'dayız... Akşamları Voleybol oynadığımız dostlarımıza selamlar..
 Gülcan/İngiltere
Açıkçası Sarimsakli'ya daha önce gelmedim ama bizim buralarda(İngiltere)cok met ediliyor bu sene inşallah oradayız güzel bir yere benziyor temmuzda ordayız şimdilik bye
Ulaş UYSAL/Istanbul
Sarımsaklı'yı senin sayende gördüm ve ne yalan söyleyeyim senin kadar sevdim Sarımsaklı'yı
Pınar AKSOY/İZMİR
Sarımsaklı'ya eşimle birlikte balayına geldik. Havası ve denizi insanı rahatlatıyor. Bizim için çok önemli bir yere sahip. Hayatımıza ilişkin bir çok kararı orda aldık. Keşke tatilimiz hiç bitmeseydi. Kalbimiz Sarımsaklı'da kaldı. Yaz tatilini sabırsızlıkla bekliyoruz.
Rigel LARA/Istanbul
Ben İstanbul'da yaşıyorum, Türkiye'nin birçok yerini gördüm, Sarımsaklı'ya 4 sene önce geldim, gerçekten denizin içinde "altından" bir kum olması ve soğuk olması muhteşem, üstelik herkese de tavsiye ediyorum. Bir haftaya kadar tekrar geliyorum. Tabiî ki Cunda adasının da mezeleri, papalina balığı, müzikleri ve ayvalığın tostu hepsi inanılmaz... :)
.Erol Karşit
Sarımsaklı RABBİMİN bizlere bu dünyada nasip ettiği en güzel yaşam alanı bence ve öylede çünkü orayı çok seviyorum dünyanın her bir ucundan gelenleri sevgiyle ve hoş görüyle karşılayan yer SARIMSAKLI. Burada bulunan herkese saygı ve sevgilerimi bildirmekten gurur duyarım.
Serpil YÜKSEL
2004 yılından itibaren Sarımsaklıya geliyoruz. Bu kadar güzel, değerli olan yöremizin yollarındaki bakımsızlık hiç yakışmıyor. Çukurlar yüzünden babam böbrek taşı düşürdü, arabanın kapı camları kendi kendine inmeye başladı. Ankara'ya dönüşümüzde araba bakıma giriyor. Sezon başlamadan yolların bakımı yapılamaz mı? Gelen tatilcilere daha iyi hizmet vermek sizlerin elinde. İnşallah bu sene aynı çukurlar yerinde durmuyordur. Saygılarımla.
Yiğit ÇAKIRCA
Sarımsaklıda 10 yıl yaşadım tek kelimeyle mükemmel bir yer plajı özellikle süper
Alkan
Bu yaz Ayvalığa gittim. Şeytan sofrası, Alibey adası ve tüm ayvalık muhteşem.hele o şeytan sofrasından görülen manzara görmeye değer.memleketimiz cennet......
Melis İldağ
Gerçekten harika bir tatil beldesi,ilk defa bu yaz gittim ve harika bir tatil geçirdim,herkes mutlaka gitmeli.
Seren ÖZSOY
Yıllardır geliyoruz. Denizi kumu havası ve doğası ile anlatılmaz bir yer...
Seren KURTOĞLU
Gecen yaz ilk defa gittik. Harika bir yer. Özelliklede kumsalı,  gece hayatı ve Şeytan sofrasında gün batımı. Çok romantik olaganüstü bir yer
Can KIRMIZI
Yazıyla kışıyla iki yılım geçti. Ordayken belki farkında değildik ama şimdi fark ediyorum ki bir cennette yaşamışım. Özledim seni yüreğimin kenti...
Orhan ARDINÇ
Biz ilk olarak Haziran ayında geldik deniz biraz soğuktu. Eylülde geldiğimizdeyse deniz kum ve hava mükemmeldi. Eylül ayında kalabalık olmaması da ayrı bir renk kattı tailimize.
Müge AYAN
Sarımsaklı süper bir  yer Ayvalık'ın en güzel yeri bence bide tabi Altınoluk var
Nurdan AKSU
Sarımsaklıya 2 senedir gidiyorum çok harika bir yer bayılıyorum vazgeçilmez tatil mekanım. Başka yerler cazip gelmiyor denizi kumu harika geçen hafta ordaydım 2 hafta sonra yine gideceğim.
Orhan ALTINSOY/İZMİR
Her yönüyle güzel bir sahil kasabası olan Sarımsaklıda tesislerdeki kalitenin arttırılması gerektiğini düşünüyorum. Alt yapısıda tamamlanmış bir Sarımsaklının Ülkemizin sayılı turizm merkezlerinden birisi olacağı kanısındayım
Ogün TUNCA
Denizi harika, yüzerken suyun altını görebiliyorsunuz. Kumsalı mükemmel, temiz ve bakımlı halada çalışmalar devam ediyor. Sanırım en kötü görüntü eski kamp. Kent güzel, otantik ve orijinal dokusunu kısmen de olsa koruyor.
Ayşen AKKAYA
Sarımsaklı'da üç yıldır tatil yapıyorum. Bir çok yerde tatil yapmış olamama rağmen burdan ayrılamadım. Bu kentte (Ayvalık-Cunda-Sarımsaklı) sizi buraya bağlayan bir şeyler var. Buradan ayrıldıktan sonra bile sanki bu kent hep sizinle kalıyor..
Helen ESMER
Sarımaklı'ya 2007 temmuz ayı geldim. Aşık oldum doğasına havasına suyuna her şeyine gecesi bir başka güzel gündüzü bir başka güzel doğası her şeyden başka güzel yeni aşkım Sarımsakli
Kubilay ÖZDEN/Istanbul
Gecen yaz arkadaşlarımızla gelmiştik. Denizi, kumu ve doğası ile harika bir yer. Galiba değişmez tatil yerimiz Sarımsaklı olacak
Aşkım KARABULUT
Sarımsaklı cennet azcık kıymeti bilinse Hala kampın yıkıntıları duruyor
Volkan BAŞYILDIZ
Eşsiz doğa güzelliği, bulunmaz kumsal sahili ile büyüsünü koruyan ender yörelerimizden biri Sarımsaklı ancak gelişmekte epeyce geç kalmış kalınmış.Alt yapı sorunu, sahilde olmayan duş ve wc sorunları, 3 senedir atılamayan asfalt yolları, hala tankerlerle çekilen pis su giderleri vs vs sanıyorum böyle çelişkileri yaşayan başka bi yöre yoktur.
Serdar KARA
sarımsaklı ya geçen sene gelmiştim gerçekten hayran kaldım.bu sene de tatilimi sarımsaklıda yapıcam bekle bizi sarımsaklı es_es gençlik geliyor :)
Kadir AKKOÇ/BURSA
Çocukluğumdan buyana gidiyoruz. Çocukluğum gençliğim orda geçti. Havası Suyu Doğası İnsanları Her seyi ama Her seyi bir harika...
Sedat EREN/İSTANBUL
Tesadüfen gittik. Hayran olduk. Kumsalı bir harikaydı. Altın sarısı uzun ve tertemiz bir kumsal. Doğası bir harika Özelliklede Şeytan Sofrası. Gün batımını orda izlemenin bu kadar güzel olacağını hiç düşünmemiştim. Discoları Cafeleri Barlarıyla  Gece hayatı da renkli. Egede bizdenliğini koruyabilen ender yerlerden biri sanırım
Cenk KOCA
İlk kez gecen yıl geldik. Badavut tarafında kaldık. Ailecek çok beğendik. Sakin ve doğal bir ortamı var. Mavi ile yeşil arasındaki mesafe çok kısa, kumsalı ve denizi temiz. Ulaşım imkanı kolay sanırım artık başka bir yer aramamıza gerek kalmayacak
İlker ERCENGİZ
Sarımsaklı çok güzel bir yer biz bir defa oraya geziye gitmiştik orayı çok sevdik
Kemal ADIGÜZEL/ANKARA
Eğlence hayatı çok renkli. Otel fiyatları çok ekonomik, Kumsalı harika, Suyu biraz soğuk ama havası bir harika  Nem hiç yok..
Onur KARA
Sarımsaklı zengin tatları,eşsiz manzarası,akşamları esen serin lodos, sıcaktan kavrulan bedenleri serinleten nefis bir deniz keyfi ve yunan adalarına paralel o altın plajıyla gerçekten diğer tatil beldelerinden ayrılıyor.Eğer sıradışı bir tatil istiyorsanız bir tekne turuna çıkın,koylarda yüzün ve mercan resiflerine dalın,keşfedin.İşte deniz kültürü budur.
Ali Ediz
Kesinlikle yaşayan her insanın görmesi gereken bir yer.Eşsiz doğa,deniz ve tadına varılmayacak kadar güzel bir deniz.Türkiye'de tatil yapılabilecek ve benim için de çok ekonomik tatil mekanı.Geçtiğimiz yaz gittim ve bu senede ailem ile gidicem bu sefer 15 gün,sanırım anca tadı çıkar.Kesinlikle şeytan sofrasından güneşin batımını deneyin.Memnun kalacaksınız.Herşeyi ile tatil için yine,yeniden Sarımsaklı.
İpek AYGÜN
Biz yazın Ayvalık- Sarımsaklıya geldik. çok güzel bir otelde kaldık. Yat turuna gittik. bence Sarımsakılı süper bir yer Cunda adasını gezdik. Lütfen sizde Sarımsaklıya gidince Cunda adasına gidin.(akşam daha güzel)
Ayşegül BURÇ
Umarım hep böyle kalır. Otantik yapısını korur. Sahilini dev oteller kapatmaz. Alt yapı sorunlarını da çözdüğü taktirde ülkemizin sayılı turistik kentlerinden biri olacağından eminim
Hilal GÜNEŞ/ANTALYA
Yangınlar olursa
Hayat olmayacak!
Ormanlar olmazsa...
10 Yaşındaki kardeşimiz geçen yıl yemyeşil bıraktığı Sarımsaklı'nın (Şeytan Sofrası) bu yılki halini görünce bize bu şiiri göndermiş... Kardeşimizin duyarlılığına teşekkür ediyoruz...